PAZARSPOR PAZAR HALKININDIR

Genel kurulumuzun ardından yapılan görev dağılımıyla yeniden kurumsal iletişimden sorumlu as başkanlık görevine devam eden Talat Günday, yeni sezon öncesi yaptığı açıklamasında şucümlelere yer verdi,”13 haziran 2017 tarihinde yapılan Olağan Genel Kurulda2017-2019 dönemi için seçilen yönetim   14 Haziran 2017 günü  Hüseyin YANGIN  başkanlığında  toplanarak  görev bölümü yapmıştır.

 Görev bölümünde oluşturulan“odak gruplar”   ilk iş olarak kendi görev ve sorumluklarıyla ilgili olarak amaç ve hedeflerini belirlemiş, çalışmalarına başlamıştır. Pazarspor’ un sportif hedefleri, tesisleşme hamleleri, kurumsal bir yapıya kavuşması doğrultusunda yapılan çalışmaları kamu oyun da paylaşmak   tüm  iletişim süreçlerini entegre bir şekilde yönetmek için planlamalar yapmaktayız.

26 yıldır Profesyonel ligler de var olma başarısını gösteren Pazarspor her pazarlı için bir gurur tablosudur. Kurumsal İletişimden sorumlu yönetim kurulu üyesi  ve (As Başkan)olarak, Bu dönemde Pazarspor’un  “Kurumsal  İletişim Yönetimi” ve “ Kurumsal  İtibar Yönetimi”  kavramlarına hep birlikte mercek altında tutacağız. Bir yönetici yada kara verici için iletişim iki açıdan çok önemlidir. Öncelikle temsil ettiği kurum ve kendi itibarını inşa edip korumak. İkinci olarak da kendini en doğru şekilde ifade edip paydaşları ile doğru bir iletişim kurabilmek.Bu konuda, temsil ettiğimiz kurum ve itibarımızın inşası yönetimsel olarak, (bir özeleştiri olarak yaptığımda) koruduğumuzu düşünüyorum. İkinci cümlede söz konusu olan “Kendimizi en doğru şekilde ifade edip paydaşlarımızla doğru bir iletişim kurabilmek” bu dönem özenle dikkat edeceğimiz bizleri başarıya taşıyacak en önemli hususlardan olduğunu belirtmek isterim.

Bilginin çok çabuk yayılıp paylaşıldığı dijital dönemde iletişim ve itibar yönetimi yapmak büyük önem kazanmaktadır. Pazarspor’da başarılı bir yönetim takımının oluşturulduğunu kulüp içinde ve dışında güvenilir bir iletişim yönetimi ve iyi bir kurumsal yönetici olmak için de kurumsal yönetim kurallarının iyi çalışması gerektiğini biliyoruz.

 Kurumsal iletişimde  temel koşullardan; güvenilir olmak,vereceğiniz sıcak mesajlar, sempatik ve sevecen yaklaşımlar, iletişime açık, pozitif düşünceye odaklanan “insancıl” bir iletişim yönetim anlayışıyla çıktığımız bu yolda toplumun tüm kesimleriyle pozitif bir sinerji yaratarak özlenen, beklenen  başarıya ulaşacağımızı düşünüyorum. Bir başka deyişle, yönetim olarak bölüm ve ögeler arasında eşgüdüm, bilgi akışı, motivasyon,  bütünleşme, değerlendirme, eğitim, karar almayı ve denetimi, diğer yandan ise dış hedef kitleyle(sivil  toplum  kuruluşları-amatör spor  kulüpler-muhtarlar-eğitim kurumları- sivil ve siyasi otorite vs) etkileşimi sağlayarak kurumun itibarını yönetmek adına belli kurallar içinde bir iletişim süreci gerçekleştirmeliyiz. Rizespor’dan sonra Artvin ve Ardahan’a kadar olan bölgede tek bir profesyonel  takım var o da Pazarspor’ dur. Bu durumun  iyi analiz edilip değerlendirilmesi  gerektiğini düşünüyorum.

PAZARSPOR Pazar halkınındır.

Pazar halkı ve taraftarlarımız tarafından beğenilen taktir edilen bir kulüp haline dönüşmesine yönelik Pazarspor’u geleceğe en iyi şekilde taşımak için yönetim kurulunda görev almak gerekmiyor.

 Türk spor kamuoyunda marka değeri her yıl biraz daha yükselen  “Pazarspor” taraftarı olmak mavi-beyaz renklere gönülden sahip çıkmak yeter diye düşünüyorum.

Yazımın başında belirttiğim gibi 26 yıl önce çıkılan Profesyonel yolculuğumuzun soluksuz devam etmesi tüm Pazar halkının takımına sahip çıkmasıyla mümkün olacaktır. Profesyonel takımın dışında,  alt yapıya yapılan yatırım 1.lig de mücadele eden bayan hentbol takımı sosyalleşme adına Pazara yapılan en büyük yatırım olarak görüyorum. Bizler yönetim olarak yapıcı olmaya kalıcı değer üretmeye devam edeceğiz.

Gökyüzü kadar mavi, bulutlar kadar özgür ve Kaçkarların zirvesindeki kar gibidir PAZARSPOR

Sevdanın  gök yüzüne yazılmış halidir PAZARSPOR.

Saygılarımla 22 haziran 2017

Talat GÜNDAY

Yönetim Kurulu Üyesi As Bşk.