PAZARSPOR MUĞLA DA

Yarın deplasmanda Fethiyespor ile karşılaşacak olan Pazarsporumuz yorucu bir yolculuğun ardından Dalaman’da kampa çekildi. Sabah 04.00 da Pazardan yola çıkan ekibimiz iki otobüs, iki uçak değişip 10 saat de Dalaman a ulaştıktan sonra birde ter idmanı yapıp kampa çekildi.Takımı önceden Dalaman a gelen Başkanımız karşılayıp ağırladı. Yarın saat 14.00 da oynanacak olan müsabaka için moralli ve çok istekli olan takımımızda hedef mutlak puan, ya da puanlar.

Başkanımız Hüseyin Yangın,” geçen hafta aldığımız galibiyet sadece puan olarak değil oynanan futbolla da camiayı umutlandırdı. Ümraniye maçı kaybedilmesine rağmen ora dada o sinyaller vardı. Şimdi bunun devam etmesi lazım, iki maçımız var biri Fethiye diğeri Salı günü ordu maçı. Bu maçları kazanmak arzusunda takımımız, bu gün kendileri ile kısa bir söyleşi yaptım bu ışık görünüyor. Bizde yönetim olarak ne yapmamız gerekiyorsa yapıyoruz, fazlasıyla yapmaya da devam edeceğiz. Kazandığımız sürece de bunun böyle olacağını birinci ağızdan kendilerine söyledim. Bu açıdan yarınki maçın önemi büyük mutlaka kazanılması lazım, Pazarsporun kaybedecek ne puanı, ne kredisi var. Teknik heyetimiz ve sporcularımızda bunun bilincinde bunu gördüm. Uçak bağlantıları olmadığı için zor bir yolculuk ile buraya gelindi, buna rağmen ter idmanı yapıldı belikli herkes işini ciddiye alıyor ve yarınki maça büyük önem veriyorlar. Mutlaka kazanmamız gereken ama kazanacağımıza da inandığım bir maç umarım beklentilerimiz gerçekleşir. Ondan sonrada Ordu maçına bakarız.

Ben bu süreçte özellikle yönetim kurulu arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Birlikte bir inanmışlığın mücadelesini veriyoruz. Özellikle sporcularımızın beklentileri yönündeki arzu ve isteklerini yönetim kurulu üyesi arkadaşlarımız büyük bir özveri ve dayanışma içersinde karşılıyorlar. Umarım sporcularımızda bunun karşılığını vereceklerdir. Zor da olsa ligin sonunda mutlu olmak istiyoruz. Zaman her şeyin ilacı bekleyip göreceğiz, yarınki maçta sporcularımıza başarılar diliyorum. Camiamızda ümitlerini eksik etmesin takımımız bu işin üstesinden gelecek güçte. Güzel günlerin yakında olduğunu ümit ederek tekrar yarın için ekibimize başarılar dileyip camiamıza da selam ve sevgilerimi iletiyorum” dedi.

YARIN OYNANACAK KARŞILAŞAMA TÜRK SAT ÜZERİNDEN YAYIN YAPAN “KANAL F” DEN NAKLEN YAYINLANACAKTIR.