ÇİFTE BAYRAM İSTİYORUZ

Pazarspor Bayram Öncesi yarın oynayacağımız İskenderun maçında çifte Bayram yaşamak istiyor. Bu sabah Hava yolu ile İskenderuna giden ekibimiz akşam ter idmanı yapıp kamp otelinde maç saatini beklemeye başladı. Sportif Direktör Hasan Balta ve Teknik direktör Şevki Tonyalı Bayram öncesi Çifte Bayram yaşamak istediklerini belirttiler.

Hasan Balta,” İskenderun deplasmanına gidiyoruz. Sahamızda oynadığımız son maçı kazanmasını bildik. İlk yarıda 2-0 geri düşmemize rağmen hocamızın da yerinde müdahaleleri ile, daha arzulu ve istekli bir Pazarspor olarak gol yemeden attığımız 4 gol ile maçı kazanmayı bildik. 6. Haftayı geride bırakırken 7 puan yaptık daha fazla olmalıydı, özellikle deplasman da oynadığımız maçlar kazana bileceğimiz en kötü berabere bitirebileceğimiz maçlar idi ama olmadı. Pazarspor iyi yolda gidiyor eminimki bundan sonra daha iyi olacağız. Her geçen hafta bir basamak daha tırmanarak yarışmacı takım hüviyetini kazanarak grubumuzdaki üst sıralara tırmanacağız. Kalecimiz Fethi ve Ercan sakatlıkları olan oyuncularımız bunlar dışında başka eksiğimiz yok. Biz camiamızın taraftarımızın bizi desteklemesini istiyoruz. Son günlerde bazı sitelerde oyuncularımızın aleyhinde rencide edici açıklamalar oluyor. Bu çocuklar bizim bölgemizin çocukları, özelliklede kendi bünyemizden yetiştirdiğimiz oyuncular. Yazıktır günahtır, bu çocuklarımız 12-13 yıldır bizimle beraber olan kendi bünyemizden yetiştirdiğimiz çok önemli değerler. Bir çok üst lig ekibinin izlediği oyuncular. Bu arkadaşlarımıza yapılan hakarete boyutundaki eleştirilerdir. Eğer bu oyuncular yüzünden maça gelmek istemiyoruz diyorsalar da gelmesinler. Taraftarlık sahiplenme öyle olmaz başka Pazarspor yok. Pazarspor Pazar’ın en önemli değerlerinden biridir, buna da herkes sahip çıkıp herkes destek vermelidir. Oynayacağımız İskenderun maçına gelince ben bayram arifesinde İskenderun dan Üç puan ile döneceğimize inanıyorum. Oynayıp kazanamadığımız deplasman maçlarının ardından ilk deplasman maçı galibiyetini bu müsabakadan alacağımıza inanıyorum. Teknik ekibimize ve sporcularımıza sonuna kadar güveniyorum. İnşallah yuvamıza puanımız bol olarak döneceğiz,” dedi.

Şevki Tonyalı ise,” Bozüyük maçında kâğıt üzerinde favori gözüksek de 2-0 geriye düşüp 4-2 kazanmak kolay değildi. Kazanmamız gereken bir maçtı kazandığımız içinde mutluyuz. Bu galibiyet moral ve özgüven açısından daha iyi yerlere getirdi. Bu moralle de bu hafta İskenderun deplasmanındayız. Rakip kağıt üzerinde kolay görünmese de sahasında kolay kaybeden bir ekip değil. Pazarda kazandığımız kazanma arzusunu İskenderunada götürebilirsek, o arzuyu o isteği oraya taşıya bilirsek ki taşıyacağımıza da inanıyorum dolayısıyla da İskenderun da Çifte Bayram yaşamak istiyoruz. Tabiki İskenderun da isteyecektir ama En çok isteyen taraf da biz olmak istiyoruz dedi.